اوسامه بن لادن کیست؟ یا که بود؟
نوشته شده توسط : امید عباسی

اوسامه بن لادن کیست؟ یا که بود؟

سلام

قبل از هر چیز از شما خواهش میکنم که با حوصله و دقت این مقاله را تا پایان بخوانید.این مقاله در تاریخ 3/5/2011 یعنی یک روز پس از خبر کشته شدن اوسامه بن لادن نوشته شده است.

 

آیا واقعأ حمله به افغانستان و عراق به خاطر ترور و تروریست روی کار آمد؟ اما این جنگها خیلی قبلتر از حادثه 11 سپتامبر برنامه ریزی شده بود.درست قبل از فروپاشی اتحادیه شوروی.

ایالات متحده به عنوان یک ابرقدرت نیاز داشته و دارد تا شما را در مورد یک تهدید جهانی متقاعد کند تا این اجازه را داشته باشد که به سرمایه گذاری روی برنامه نظامیش ادامه دهد.بنابراین رویارویی با تروریست به عنوان ظاهر قضیه مطرح شد تا هدفهای اصلی و مهم در خاورمیانه وجهان بدست آید.یعنی پیشرفت به سوی حکومت جهانی.

یکی از نامزدهای فرمانداری ایالت نِوادا در مورد دیدار با یکی از RockFeller ها میگوید:"من او را از طریق وکیل زنیکه میشناختم ملاقات کردم.من یک ویدیو ساخته بودم به نام "در نهایت دیوانگی" او ویدیو را دیده بود و میخواست مرا ببیند.او مرد بسیار بسیار باهوشی بود.او کسی بود که یازده ماه قبل از حادثه 11 سپتامبر به من گفت که قرار است حادثه ای رخ دهد و بعد از آن ما به افغانستان حمله خواهیم کرد وسپس به عراق حمله میکنیم تا چاههای نفت را تصاحب کنیم و یک پایگاه در خاور میانه ایجاد کنیم و همه را بخشی از نظم نوین جهانی (New World Order) قرار دهیم بعد به سراغ چاوز و ونزولا میرویم.وقراراست این جنگها بخاطر تروریست روی کار آید در حالیکه هیچ دشمن واقعی وجود ندارد.یقین دارم که او گفت این جنگ فریب بزرگ است، اما تنها راهی بود برای دولت که مردم امریکا را متقاعد کند."

پس باید کاملأ واضح باشد که حادثه 11سپتامبر یک جنایت داخلی بود.تعداد بسیار زیادی مقاله و مستند در اینترنت وجود دارد که چنین چیزی را به شما اثبات میکند.اگر میخواهید دقیقأ تحقیق کنید پیشنهاد میکنم در گوگل این عبارت را جستجو کنید:"Operation False Flag" (عملیات پرچم دروغین)اصطلاحی است برای اشاره به عملیات تروریستی که به طور مخفیانه توسط دولتها انجام میشودو سعی میشود طرحها طوری به نظر آید که توسط شخص دیگری هدایت شده است.یک نکته دیگر اینکه جورج بوش رییس جمهور وقت ایالت متحده در مورد حمله دقیقأ چه میدانست؟.چه موقع حادثه را به او اطلاع دادند؟

طبق اعلام رسمی کاخ سفید بوش در یکی از کلاسهای درس فلوریدا بود که مردی در گوش بوش به او در مورد برخورد هواپیمای دوم به برج تجارت جهانی خبر داد.اما 3 ماه بعد در یک مراسم که نوار ویدیوییش نیز موجود میباشد از او درباره اینکه در حین حادثه کجا بوده پرسیده شد که او گفت:"بیرون از کلاس نشسته بودم و منتظر رفتن به کلاس بودم که از تلویزیون دیدم که یک برج به هواپیما اصابت کرد و من گفتم چه خلبان افتضاحی!!!!من خودم را به آنجا رساندم وقت زیادی نداشتم تا به آن فکر کنم." دقت کنید که وقتی اوداخل کلاس بوده در مورد برخورد هواپیمای دوم به او خبر داده شده اما او در آن مصاحبه گفت که برخورد هواپیمای اول را از تلویزیون دیده در حالیکه این غیر ممکن است چون هیچکس بر خورد اولین هواپیما را در 11سپتامبر از تلویزیون ندیده.چون نوار ویدیویی برخورد اول روز بعد آشکار و پخش شد.(برای اینکه بفهمید چه اخباری دروغ است از سایت www.TvNewsLies.org بازدید کنید.

و حالا در مورد Tim Osman  در گوگل جستجو کنید

Tim Osman کیست؟ یا که بود؟ Tim Osman نام رمزی سازمان سیا برای یکی از مأمورانش است که چندین سال به سازمان خدمت صادقانه کرده است.وی بارها و بارها با وزارت دفاع امریکا و مقامات رسمی امریکا دیدار و ملاقات کرده است.بله. درست است. همان اوسامه بن لادن.فردی که شد بهانه ای برای حمله به افغانستان و عراق و به هم پاشی و تصرف خاور میانه که دارای مأموریتی ویژه برای ساختن تصویری تروریستانه،وحشی،عقبمانده و افراط گرا از اسلام و مسلمانان جهان بود.

حال میگویند که او کشته شده است.آن هم در سال 2011 (افرادیکه در حوزه فراماسونری و جامعه مخفی امریکا اطلاع دارند عدد 11 را به خوبی میشناسند).و خیلی مضحک است که رییس جمهور ابر قدرت جهان در یک سخنرانی زنده خطاب به 6میلیارد انسان میگوید که اوسامه بن لادن را نیروهای ما نیمه شب کشتند و آزمایشDNA گرفتند و جسدش را به آب انداختند و بعد منتشر شد که اورا در دریا غسل اسلامی دادند و با تابوت به ته آبها فرستادند. درست مثل فیلمها که یک فردی نیمه شب قتلی انجام میدهد و جنازه را به دریا میندازد تا پلیس و کسی شکی نبرد.آن هم شخص مهمی به نام اوسامه بن لادن.اوباما و طراحان پشت پرده این برنامه 6میلیارد انسان را به تمسخر گرفته اند و میخواهند که این انسانها این حرفهای بچگانه را باور کنند؟ آنها فقط یک عکس پخش کردند که اولأ بسیار روشن بود که در شب گرفته نشده،ثانیأ دهانش باز است گویی صورتش یک حالتی دارد و ثالثأ ریشش نسبت به ریش سه چهار سال پیش جوانتر است و حتی صورتش نسبت به قبل پهن شده است.البته خبرهایی مبنی بر مردن وی در چند ماه اخیر بوده که درستی این خبرها احتمال زیادی دارد.ولی چیزیکه روشن است امریکا اورا نکشته ودلیلش خیلی واضح است چون هیچ مدرکی برای اثبات گفته اش در دست ندارد.

من حتی در مورد صدام حسین هم شک دارم. فردی با آن همه شهرت و البته هزاران جنایت بزرگ باید در یک اتاق کوچک تاریک در حضور چند نفر که هیچکس آنها را نمیشناسد اعدام شود؟ و تصویر آن با گوشی(یا با آن کیفیت افتضاح) آن هم فقط چند ثانیه فیلمبرداری شود؟ نظر شما چیست؟

البته که این افراد از لحاظ شخصیتی کشته شده اند و دیگر ما آنها را(شاید) هیچگاه نبینیم اما به نظر من آنها هنوز زنده هستند و فقط دیگر در این صحنه ها نیستند.مأموریت خود را تمام کرده اند و به خوشی در حال زندگی هستند.من در مورد مایکل جکسون هم همین نظر را دارم.فردی که فقط از صحنه موسیقی خارج شد نه از صحنه زندگی تا بازار موسیقی رونق بیابد.چون همه بازار دست او بود.دقت کنید که با رفتن او از این صحنه چه خواننده های زیادی بالا آمدند و چه رونقی در بازار موسیقی و دنیای سرگرمی به وجود آمد.در مراسم مایکل جکسون اگر دقت کنید  بعضی از اعضای خانواده وی بسیار آرام هستند و حتی خواهرش گهگاهی سرش را پایین میندازد و میخندد.

نکته آخر اینکه من وشما هیچ وقت هیچ تصویری از جنازه های این افراد ندیده ایم.(حتی عکس)

 

پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اوسامه بن لادن کلمه Tim Osman  را در گوگل جستجو کنید و خودتان قضاوت کنید.همچنین از شما خواهش میکنم که مستند ظهور(بدون سانسور)را نگاه کنید و مطمین باشید که نگاهتان به دنیا،موسیقی،سرگرمی،تلویزیون و از همه مهمتر اخبار و سیاست عوض میشود.

 

نویسنده: امید عباسی

منبع: مستند "ظهور" قسمت 17

                                        Copyright 2011 Oromon CO.                                   

 





:: موضوعات مرتبط: اوسامه بن لادن کیست؟یا که بود؟ , ,
:: برچسب‌ها: اوسامه بن لادن , امریکا , فوتوشاپ , سیاست امریکا , امریکا و اوسامه , بنلادن , ایران , عراق , صدام حسین , مایکل جکسون , قتل , اوسامه و امریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 1866
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ناشناس در تاریخ : 1391/2/21/4 - - گفته است :
متن بسیار بدی بود چون منبع بی اساس و مشتی چرت و پرت بود و هست

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1390/11/14/5 - - گفته است :
سلام خوب بود اما اگه یکمی تو مطالب تغییر ایجاد میکردی بهتر بود یعنی همه چی حرفای مستند ظهور رو نمی نوشتی ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
ایرج در تاریخ : 1390/8/18/3 - - گفته است :
متن خوبی بود

/weblog/file/img/m.jpg
ابوالفضل در تاریخ : 1390/3/13/5 - - گفته است :
با عرض سلام
خیلی خوب بود ممنون ، در مورد مستند ظهور اگر جدیدش به بازار آمده ممنون میشم اطلاع دهید.
با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
ابوالفضل در تاریخ : 1390/3/13/5 - - گفته است :
با عرض سلام
خیلی خوب بود ممنون ، در مورد مستند ظهور اگر جدیدش به بازار آمده ممنون میشم اطلاع دهید.
با تشکر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: